Wyszukiwarka:
 




Poprzedni temat «» Następny temat
Coquelle Polska Sp. z o.o.
Autor Wiadomość
slimak604 

Uprawnienia: ABCE
Wiek: 34
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 3
Skąd: czewa
Wysłany: 2015-03-19, 21:05   

bez doświadczenia normalnie płaca 45e+1720zl brutto. i tak podpisujesz takie cos ze za kazdy tydzien nauki 200e i przez 6miechow to sie tyczy tylko.
Tak, diety płacą 25 nastepnego miesiaca. Czas hmm na początku moim zdaniem troszke Cie testują wiec mozesz miec nawet 90h w 2tyg. Pozniej jak poznasz robote to 80-85h. ogolnie to sam musisz dbać o 11 czy 9 itd. Tacho czyste ogólnie. no jezyk francuski niestety w richwiler ale nie bój zaby haha nauczysz sie podstaw :)
 
     
Przemek 

Tym śmigam: VW
Uprawnienia: B,C+E,KW,KK,wózki widł.
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 08 Paź 2014
Posty: 65
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2015-03-19, 22:12   

200e za tydzień nauki jeśli zrezygnuję w ciągu pół roku? czy źle Cię rozumuje?
 
     
MrPerfect1986 


Uprawnienia: B|C|D|B+E|C+E|D+E|KW|KK|Wózki
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2015
Posty: 136
Skąd: Łódź
  Wysłany: 2015-03-22, 08:44   

1720zl brutto. najniższa krajowa jest 1750 :)
 
     
Tosieq93

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 50
Wysłany: 2015-04-22, 09:22   

podbijam
 
     
Slunz 

Tym śmigam: Chrysler Pt cruiser
Uprawnienia: B, B+E C, C+E, KW, KK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2014
Posty: 27
Skąd: Pl
Wysłany: 2015-04-22, 11:44   

cytuje

''Dym.ają Polaków ze szok. Dorabiają się na tych bez doświadczenia. Podpisujesz umowę ,że za owe szkolenie -jazdę w podwójnej obsadzie zabierają Ci 200euro za tydzień jeżeli odejdziesz,badź Cię zwolnią ).A szkolenie wygląda następująco wsiadasz na podwójną obsadę na max 3 tyg. (21 dni) przeważnie do kierowcy który nie chce ucznia ,ale musi bo go wyrzucą a ,że brakuje mu np. 2 lata do emerytury to jest posłuszny i z pogardą i niejako za karę dostje Cię do wyszkolenia. Istnieje prawdopobobienistwo ,że dosiadziesz do kierowcy który naprawdę cię nauczy jak jeżdzić i na co zwracać uwagę ,ale jest to tak realne jak wygrać w lotto. Robotę ustalają wam na podwójną obsadę w systemie takim ,że dwóch doświadczonych kierowców będzie miało problem z wyrobieniem się odnośnie czasu. Załadunki macie już ustalone minimum 1 fracht do przodu(na załadunek i rozładunek biorą pod uwagę max 30 min. potem telfon : dlaczego tak długo? ) Wszędzie brakuje wam czasu albo jesteście spóźnieni. Telefony i tysiąc wiadomości dlaczego tak wolno , szybciej itd.... Tutaj przeważnie twoja kariera jest skończona gdyż kierowca z którym jeżdziłeś 21dni wydał złą opinie - potrafisz jechać tylko do przodu po autostradzie i masz duże problemu z cofaniem. Wracasz busem do kraju zostajesz zwolniony oddajesz 200 euro za tydzień razy 3 = 600euro .Twoj dochód to sama podstawa 1200zł + 345 euro(o ile nie miałeś mandatów) za 21 dni w buzie ogólnie po tym wszystkim będziesz zrażony do transportu .
Załużmy że jesteś zdolny przeszedłeś szkolenie po 3tyg. wsiadasz na własny zestaw ale robotę będzieszmiał tak ustawioną ,że zapomnij o sikaniu , sraniu ,non stop grzejj!!! szybciej !!! W końcu zabraknie Ci gdzieś czasu np na załadunek, rozładunek ,wyjeżdzisz 90h w dwóch tygodniach i będzisz zmuszony przez nich do przekroczenia tachografu .Powiedzą Ci ,że za mandat zapłacą ale musisz jechać bo klient czeka. Jeżeli się zgodzisz będziesz miał pracę tylko nie muszę wam wspominać co będzie jak dojdzie do jakiejś kontroli stłuczki nawet nie z twojej winny. Nie przekroczysz ? ? ? to dziękujemy za współpracę. I powtórka z rozrywki wracasz do kraju zostajesz zwolniony oddajesz 600 euro za szkolenie w podwójnej obsadzie.

Podsumowując tysiące młodych nie doświadczonych razy 600 euro = darmowa podwójna obsada na międzynarodówce :) ''...koniec cytatu
 
     
Cezary_5 

Tym śmigam: Vanhool/Plaxton
Pracuję w firmie: Souter Holding Poland sp. z o.o.
Uprawnienia: B,C,D,E KK
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 20
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 2015-04-22, 17:43   

Zacytowany tekst pochodzi z etransport.pl :-D
 
     
Tosieq93

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 50
Wysłany: 2015-04-22, 20:17   

Może ktoś się wypowie osobiści.
 
     
struśpędziwiatr

Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 2
Wysłany: 2015-09-08, 15:11   

Cytat zamieszczony przez Slunza jest całkiem zgodny z prawdą choć mało obiektywny. Jest rzeczywiście nie wesoło ale można się przyzwyczaić. Jak Ktoś dalej zainteresowany to dajcie znać zamieszczę szerszy opis(o bazie w Miluzie bo tam pracowałem).
 
     
marcinx89 
marcinx89

Pracuję w firmie: Szukam pracy
Uprawnienia: CE
Wiek: 34
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 19
Skąd: Jarosław
  Wysłany: 2015-09-23, 20:31   

Pracowałem tam 6 miesięcy baza Arras (Francja). Przyjmowałem się bez większego doświadczenia w transporcie międzynarodowym.
Wyjazdy w Niedziele busem ~8 osobowym z Tomaszowa Mazowieckiego do Francji około ~16h jazdy . Zazwyczaj wygląda to tak, że połowa pije (starsi doświadczeniem kierowcy) a reszta załogi prowadzi na zmianę. Wiadomo są panowie co wypiją i potrafią się zachować z kulturką :-) ale nie brakuje też buraków, których trzeba wysłuchiwać przez całą drogę... :shock:
Rano dojeżdzacie na baze nie wyspani i odrazu START bez żadnego odpoczynku.
Na początku szkolenie 3tyg podwójna obsada. Po szkoleniu jeśli się nadasz wsiadasz sam.
Głównie jazda po Francji (Przerzuty) co 3 załadunek Belgia lub Holandia tam zwykle powtarzają się punkty w których ładujesz - kabotaż.
Tabor to głównie Renault <~5letnie
Naczepy typu firanka lub naczepy samowyładowcze.
Czas pracy i jazdy: w okresie 2 tygodniowym zawsze masz powyżej 89-88h <90h, czyli zawsze MAX, ZAWSZE(BARDZO CZESTO) WYKORZYSTANY w TYGODNIU ODPOCZYNEK DOBOWY SKRÓCONY 3x9h .
Po prostu "zapiernicz" i stres bo czesto brakuje CZASU JAZDY/PRACY...
Dużo kierowców zgadza się na jazdę <98h/2tyg , gdyz podobno we Francji jest za to niski mandat (nie znam dokladnie szczegolow), pytając ich po co się na to zgadzają odpowiedź najczęsciej brzmi: "bo tak chłopaki jezdza" , "bo firma zapłaci w razie czego pokryje koszt mandatu" , "bo szef kazał" .
PYTANIE DO NICH ?? PO CO TO ROBICIE ??? NIKT WAM ZA TO WIECEJ NIE ZAPLACI, A MOZNA SOBIE NAROBIC PROBLEMÓW...
2 x 10h jazdy również jest bardzo często wykorzystany.
SYSTEM PRACY: min. 4/1, 5/1, 6/2
Spedytorzy: Francuzi którzy nie umieją zaplanować roboty, nie szanuja kierowcow, czasy zawsze na styk lub Ci go brakuje. Czasami ustalaja ci trase przez Nacjonalki (krajówki bezplatne) a pozniej dziwia sie czemu nie jestes na czas.
Komunikacja za pomocą komputerka w ciężarówce wysyłają Ci wiadomość o załadunku/rozładunku. Jeśli coś jest nie tak dzwonisz telefonem służbowym do TM tam siedzą tłumacze, którzy sa poganiani przez Francuzów, a Polscy tłumacze poganiaja kierowców :D

PLUSY:
- wyplata na czas (min. krajowa + dieta 45e)
- kierowcy bez doswiadczenia tez maja taka sama diete jak Ci ze stazem
- nie obciazaja za szkody (lekkie otarcia, rozwalona opona itp.)
- INTERNET WIFI, PRALNIA, KUCHNIA, PRYSZNIC, POMIESZCZENIE SOCJALNE NA BAZIE W ARRAS (srednio bywałem na bazie co ~2tyg)

JESLI KTOS NIE MA DOSWIADCZENIA A CHCE JE GDZIES ZDOBYC A NIE MA INNEJ OPCJI TO MOZE SPROBOWAC. OGÓLNIE NIE POLECAM SĄ DUŻO LEPSZE FIRMY.
MOJA WYPOWIEDZ DOTYCZY PRACY NA BAZIE W ARRAS.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Grafika: Shaxo | Wdrożenie: JacobCode.pl
Copyright © 2012 by FastKill.pl
http://www1.picturepush.com/photo/a/9147869/640/9147869.jpg